Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk


Hilde
Nieuwe collectie
Hallo iedereen!Mijn vriend en ik trouwen op 27/05/06.Ik heb al elke mogelijke website zitten afsurfen op zoek naar een mooi trouwjurk maar ik ben blijkbaar geen gemakkelijke. Nu kan ik eigenlijk niet wachten op de nieuwe collectie. Weet er iemand van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 24-8-2005 16:21:07

Katrien
bronskleurige laarsjes gezocht
Hoi,Ik ben op zoek naar bronskleurige fijne laarsjes (of eventueel schoenen) om te dragen op ons huwelijk op 30 september 2006. Het is nog vroeg, maar aangezien ik heel graag laarsjes zou vinden, is het binnenkort misschien wel al de beste periode. W...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-8-2005 10:15:24

Nathalie
ROMANTISCH TROUWKLEED TE KOOP
Supermooi en romantisch trouwkleed te koop.Ik vraag 500 euro met alles erbij (voile voor in het haar, kousen tot boven de knie (met antisliprand zodat ze ni afzakken), kousenband en hoepelrok. Kleed is niet gereinigd, maar is enkel vuil aan de onderk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-8-2005 21:36:23

ann
prinsesje
Haha! Even iedereen laten delen in mijn plezier: ik ben gisteren mijn kleed terug opnieuw gaan passen! Ik trouw nu op 17 september en heb het kleed gekocht vorig jaar in december, het was ineens liefde op het 1e gezicht, toen ik het zag! Ik had het s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-8-2005 11:53:10

Véronique
bruidskleed na feest
Hallo bruidjesWij zijn afgelopen vrijdag getrouwd. Ik was apetrots op mijn bruidsjurk die ochtend. In het begin enorm voorzichtig mee omgesprongen maar toen ik zaterdagochtend mijn kleed uitdeed was het echt ZWART !! vooral de lange sleep, die heef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-8-2005 13:24:02

Annelies
Ben ik hier de enige
Ik heb mij geen echte trouwjurk gekocht.Heb deze zomer bij SARAH PACHINNI een mooi gebroken wit kleed (lang) gekocht en bijpassend vestje en een sjaal in bordeau om al da wit te breken.Is dit raar. Wou geen fortuin uitgeven aan iets dat ik maar 1dag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-8-2005 15:15:19

Tilly
collectie trouwjurken 2006
Hoi iedereen.Op 09/06/06 zal ik in het huwelijksbootje stappen.Iederren vraagt nu al constant aan mij of ik al een trouwjurk heb gekozen. Ben ik dan echt zo laat? Ik heb mij laten vertellen dat de niewe collectie pas beschikbaar is in de winkels rond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-8-2005 18:19:28

Véronique
kleed opgehaald
hallo iedereenNog 8 dagen te gaan. Ben vanochtend mijn kleed nog eens gaan doorpassen en het zat perfect. Ik mocht het dan direct meenemen naar huis. Ben al een aantal keer naar boven gelopen en een half uur voor mijn kleed zitten staren. Nu begi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-8-2005 15:09:26

Sylvie
trouwkleed
Hallo iedereen,Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pasbeurt bij Diana David in Meise. Is er iemand die daar ook een trouwkleed gekocht heeft (of de suitekleren voor de mama's)? En wat waren jullie ervaringen?Groetjes,Sylvie11/03/06
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-8-2005 12:19:44

Elisabeth
trouwkleed + locatie
Hi! Ik ben op zoek naar een trouwkleed van in de jaren '50, '60, '70, zo'n beetje zigeunerstijl. Kan iemand mij advies geven waar ik dit zou kunnen vinden? Qua locatie hadden we gedacht aan de site Oud Sint Jan (Brugge). Heeft iemand daar ervaringen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-8-2005 9:03:16

leslie
trouwkleed merk vilais moda nupcial : te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 2-8-2005 20:31:45

Anja
voorschot trouwjurk
Hey iedereenMisschien een domme vraag maar als je voor de eerste maal een bruidsjurk gaat kiezen wordt er dan een voorschot gevraagd en hoeveel bedraagt dat voorschot precies?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 2-8-2005 19:22:38

Katrien
Linea Raffaelli - Rembo
Vanaf welke prijzen kan je jurken kopen van Linea of Rembo? Kwestie van mij niet belachelijk te maken in de winkel he...Katrien 30-09-2006
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-8-2005 18:35:13

Bart
blote schouders in kerk
Vandaag ging ik mijn jurk afhalen in het Bruidshuis (prima service trouwens).De verkoopster vroeg of ik in de kerk trouwde. Zij zei zeker na te vragen aan de priester of je met blote schouders de kerk in mag.Een klant van haar heeft van de prister ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-8-2005 14:45:25

Sabine
bruidsmode 2007
hallo,Iedereen is waarschijnlijk nieuwschierig naar hoe de bruidscollecties 2006 er uitzien. Hier alvast een overzicht: http://www.i-mariage.com/i-mariage/actus3/les-nouveautes.asp#theme4Het is wel een franse site, maar om te kijken is dat helemaal n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-7-2005 17:28:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info